Archiv

čtvrtek 7. května 2015

mimochodem

Když jsem byla malá, ptala jsem se maminky, jestli až vyrostu, budu vypadat jako Pavla. Už si nepamatuju odpověď, ale jistý je, že bych tak vypadat chtěla i teď. Pavla je nejlepší kámoška mojí starší ségry, kterou si občas bez dovolení půjčuju. Jenže ona není jenom krásná. Ona je mnohem víc, ale hlavně děsně šikovná floristka. Měla jsem nedávno tu čest dělat web pro její nově vznikající tak trochu jiný květinářství. 


Tuhle krásnou kytku jsem od ní včera dostala k narozeninám, ačkoli jsem já na ty její dost trapně zapomněla. (Ale říkala, ať to neřešim, tak to budu aspoň předstírat.) Musim se na tu vázu plnou nádhery furt dívat a Dorotka vyžaduje opakovaný očichávání jednotlivejch květů.





Pavla váže kytky taky pro kavárnu Jiný kafe, kterou si na podzim otevřela moje láska Klára se svým manželem. Tu doporučuju navštívit, až budete třeba projíždět Dobruškou a přepadne vás chuť na něco fakt dobrýho. Jako dost velkej bonus navíc považuju osobitej interiér a příjemnou hudbu.

Pokud bydlíte daleko a nemůžete se osobně přesvědčit o tom, co Pavla s kytkama umí, přece jen stojí za to občas nakouknout na její stránky, nechat se nadchnout a inspirovat fotkama její práce. Navíc píše blog!

Mám prostě talentovaný kamarádky... Díky, holky!

6 komentářů:

Pavla řekl(a)...

Miri... ajlavju
♥♥♥

Lydie řekl(a)...

Jasně, Miri, starší ségra se občas hodí. Pavlu Ti tu a tam tedy půjčím a nezapomeň, že s tou Tvojí láskou Klárou, jsem Tě seznámila taky já :-). Napsala jsi to moc hezky... jako vždy...

miriam řekl(a)...

Lydi, na to se zapomenout fakt nedá, když mi to aspoň jednou tejdně důrazně připomínáš:-D

Blog Zrzky řekl(a)...

Můj milovaný šeřík! Krásné.

Lydie řekl(a)...

Mirinko, trochu sis zapřeháněla, viď? Náhodou už jsem to dlouho nepřipomněla!!

Misha řekl(a)...

Nádhera! Příspěvek, fotky, květiny, kavárna. Nevim, co obdivovat dřív?! Uáááá!!!