Archiv

pátek 9. listopadu 2007

opočenské eR eR


1. srdíčko na zdi
2. Julča s Adélkou v zámecký kašně (miluju jejich výrazy:-))
3. zbytek stínu lampy
4. malá ema mezi velkými lidmi
5. nevím jak se říká tomuhle kamennýmu zábradlí...
6. lucka s robem v lese
7. takovýhle a další podobný věci u nás rob fotí, aby to pak mohl ukazovat v usa
8. tak tohle už vůbec nevim co je:-) ale líbil se mi ten stín

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj! Delas velmy krasne fotky! :) Ne zikam spravne cesky (jsem z Polska), ale citam v cestine; pocitam se Tvoj blog... :)
Pozdraveni a na shledanou!

Lukas
www.lukaso-dasein.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

ahoj Miriam, nahodou jsem vygoogloval tvuj blog, kdyz jsem hledal neco jineho, dovolil jsem si prohlidnout tvoje fotky... docela me zaujaly... jsou kontrastni a vypovidajici, vtipny... chtel bych se zeptat cim a jak je fotis, nebo barevny fotky z digitalu v necem upravujes?

Taky me napadlo, ze by se ti mohli libit fotky moji oblibene fotografky, foti cernobile a taky casto foti deti...
http://www.marketaluskacova.com/

Mej se fajn.
Jan
volvo480@centrum.cz

Sáruška řekl(a)...

Ahoj Miriam, dala jsem si odkaz tveho blogu na svuj, neva? Fakt miluju tvoje fotky, tak abych mela rychlej pristup:)

Sáruška řekl(a)...

Tak Miri, kdy pribyde nejakej novej clanek?:)

miri řekl(a)...

hmmmmm.... ja nejsem ted nejak kreativni... inspirace by bylo habakuk a muza me taky liba ostosest ale ja nejak nevim:-) pristi vikend jedu za nasima krasnejma fotogenickejma detma, tak mozna i neco vyfotim... ja tak nerada slibuju:-)