Archiv

středa 30. července 2008

Tak zítra na půl osmou, jo?

"Zanes to, prosím tě, klukům do výpočetky..."

"Kdo zajde pro noviny?"

"Lepenkůůůů!!!"

"Musíme nadepsat další partiáře..."

"Tohleto třikrát okopíruj na á trojku, vylep to na déčkový bannery, ven a ke vchodu. Dík."

"Jejda, vy máte hodin! To mě přerazej."


"Ne, opravdu nerozumím rusky!!!!"

"Káťo, čtyřicet trojku..."

"Kurnik, já mám hlad... nemaj v bufetu nějaký prasklý párky?"

"спасибо." - "Prosím."

"To už zase není voda? Mílo, nenudíš se náhodou?"

"Hele, Doktor jde - dělejte, že něco děláte!"

Tyto a spoustu dalších podobných vět jsem zaslechla v posledních době opravdu často. Uplynulé 3 týdny jsem totiž využila k zušlechtění sama sebe - pracovala jsem. Díky mému milému jsem mohla spolupracovat na organizaci 19.ročníku mezinárodního festivalu šachu a her Czech Open 2008 v Pardubicích (www.czechopen.net) a bylo to opravdu ... zajímavé.

Naučila jsem se hrát šachy, což jsem opravdu nečekala. Zní to ironicky, ale myslím to vážně:-) Naučila jsem se hrát taky Polgár Superstar Chess, což jsem nepředpokládala už vůbec, jelikož jsem netušila, že něco takového existuje. Seznámila jsem se s několika milými lidmi, po kterých se mi už teď, pár dní po skončení festivalu, docela stýská a kteří by byli jediným důvodem, proč bych se chtěla podílet na příštím, jubilejním ročníku. Tahle brigáda totiž až tak finančně lákavá není... Ale nestěžuju si, vybrala jsem si to sama a nelituju, i když jsem si za stejnou dobu mohla v Praze vydělat dvojnásobek. V takovém případě bych ale velice pravděpodobně nezískala tolik cenných zkušeností, nezjistila bych tak zajímavá fakta o sobě samé a - v neposlední řadě - nenaučila bych se šachy:-) O těch ale teď nechci ještě dlouho slyšet, mám toho plný zuby. Stejně jako příslušníků jistých národů... ehm... nebudu jmenovat:-)


3 komentáře:

Lucka a Rob řekl(a)...

Ja Te proste miluju!!! :o)

Misha řekl(a)...

Miri, máš to tu krásný, nový, svoje : ) škoda, žes s námi nebyla na rodinný dovolený :o( chtěla bych Tě brzo vidět, hmmm? těšim se na Tebe, Beru. Pěkný prázdniny!!! :o* :o* Je T´aime!

MP řekl(a)...

hm tam bych byl MOOC rad :-( peût-être la prochaine