Archiv

úterý 10. prosince 2013

měsíc



Už je to měsíc. 
Měsíc, co vykoukla na svět s nehtama modelky a okamžitě si nás získala. Tuhle holčičku už jsem někde viděla, napadlo mě, když jsem se na ni poprvé mohla v klidu dlouze podívat. Zvláštně povědomá a přitom úplně nová tvář. 
Měsíc seznamování a pusinkování růžových tváří, měsíc plný radostné únavy z toho všeho nového. 
Měsíc voňavý sametový hlavičky.


Tak krátká doba, tak moc dojmů, pocitů, úsměvů a slz.


A ještě máme tolik před sebou! 
Moc se na to všechno těším, Dorotko!

4 komentáře:

czech foreigner řekl(a)...

hned jsem se musela jit podivat na tu nasi spici krasku...

Lucka řekl(a)...

Krasna! Meni se :o) Na tu vonavou sametovou hlavicku nikdy nezapomenu. Chybi mi!

syroovka řekl(a)...

Dojemné...Je nádherná!

Ifčulka řekl(a)...

Není nic krásnějšího než vůně miminka a všechny ty pocity okolo:-) je sladká