Archiv

neděle 7. ledna 2018

kalendář 2018

Už jsem napsala asi pětkrát tenhle úvod a pokaždý smazala, pardon, je moc pozdě, už mi to fakt nejde. 
Jako už skoro tradičně, tradá, novej kalendář je tu, opět 3 verze, ale tu loňskou barevnou nahradil další černobílý, jen s jiným fontem, se omlouvám, já jsem písmofil, na barvy mě zas tolik neužije :) 





Kdyby někdo potřeboval návod, tak tisk na A3, se zbytkem si už poradíte a něco vymyslíte.

Tiskněte, vybarvujte, pověste, připněte, nalepte, lajkujte, sdílejte, ... moment, to už jsem se nechala unést, jsem zapomněla, že nejsem selebrita... :)

Jo a radost a lásku v tom novým roce vám moc přeju :)



2 komentáře:

Erpla řekl(a)...

Juu paráda, hned si tisknu variantu 2. Moc děkujeme!
Erika

Unknown řekl(a)...

Krásný den,
budete prosím chystat i rok 2019? :)
Děkuji,
Renata