Archiv

středa 30. prosince 2020

2021

Kalendář! Tentokrát rovnou k věci: opět dávám k dispozici jednoduchý plánovací kalendář, a už ani nebudu psát návod, ten si můžete přečíst v posledních dvou článcích, stejně bych to akorát kopírovala, že jo. 

Letos jsem šla do sebe a poprvé ho mám hotový v prosinci, ano, slyším potlesk, děkuji. 

Taky jsem vyhověla hlasům matek, kterým prostě nestačily 4 kolonky. Nás je doma 5 a ještě furt nám to stačilo, ale chápu, že jinde je ta organizace náročnější, takže jsem udělala ještě variantu se 6 kolonkama. Nic mezitím, prosimvás, fakt se mi nechtělo dělat jich ještě víc :))) Komu kolonka přebývá, ať si ji vybarví, ustřihne, nebo ať si pořídí další dítě. 

STAHUJTE ZDE:

1) absolutní minimalismus - 4 kolonky / 6 kolonek

2) taky minimalismus - 4 kolonky / 6 kolonek

3) trochu roztřeseně - 4 kolonky / 6 kolonek

4) a nakonec pochopitelně taky krasopisně - 4 kolonky / 6 kolonek


Kdo by to chtěl vidět tak nějak všechno a vybrat si... tak tady.


Tak zas za rok! :)

Žádné komentáře: