Archiv

středa 24. listopadu 2010

Pokračování příběhu :-)

Ten svůj článek o restauraci McDonald´s na Budějovické jsem jen tak z hecu poslala na e-mailovou adresu, kam se mají zasílat připomínky a stížnosti. Nedělala jsem si kdovíjaké naděje, že si můj mail vůbec někdo přečte, zvlášť když byl tak dlouhý:-)
A hele! 

Dobrý den,

mrzí nás, že máte důvod ke stížnosti. Vaši připomínku zasíláme licenčnímu partnerovi naší společnosti a provozovatelce restaurace McDonald´s Budějovická, paní Malivojevič, která se Vám ozve osobně.

S úctou,

paní, jejíž jméno nebudu zveřejňovat:-)
PR/Communications Coordinator
McDonald´s ČR/SR

6 komentářů:

Misha řekl(a)...

:DDD chachááá, není náhodou paní Malivojevič ta hajzlbába???? :DDD

miriam řekl(a)...

to mě taky napadlo!! :-D

Anonymní řekl(a)...

Čtete mi myšlenky!:D Miri, jsem zvědavá, kolik milionů vysoudíš! Terka

Anonymní řekl(a)...

...koukám, že čekání na odpověď ( v tvém případě ) netrvavalo šest let jako Andymu, ale sotva dva dny :o) odteď bych jim začal psát dvakrát týdně, aby si uvědomily,čeho všeho je člověk schopen, pokud chce dosáhnout svého...jsem na tvé straně miri :o)

miriam řekl(a)...

Díky za podporu, ale od koho se mi jí dostává?? a jakej Andy?? :-D

Anonymní řekl(a)...

Začíná to být hodně napínavý!:)) M.