Archiv

úterý 11. ledna 2011

jako panenka


... a teď zpátky k učení : )

4 komentáře:

Misha řekl(a)...

Jééé, ta je překrásná!!! Moc se mi líbí!
(...a teď taky zpátky k tvorbě rozpočtu EU... :-/ blééééé)

Maru řekl(a)...

Tak ta je dokonalá!! A to jméno je pro ni jak stvořené! Btw. ráda jsem tě potkala ve škole.:) Chvíli jsem váhala, jestli jsi to ty, ale pak jsem se odhodlala.:) Doufám, že tvoje zkouška dopadla dobře.;)

miriam řekl(a)...

nádherná, viď?? :) tu má moje ségra, já žel ne...
taky jsem tě ráda viděla! škoda, že jsem neměla čas, i když kdybych šla na tu hodinku před zkouškou s tebou na kafe, mělo by to na můj výsledek možná lepší efekt než probírání veškerýho toho stresu a variant se spolužačkama:) měla jsem dost málo bodů, i když jsem čekala, že budu mít ještě o hodně míň:) tak půjdu ještě na ústní dozkoušení, ale snad to nějak půjde:)

Maru řekl(a)...

tak to na tebe myslím, aby to ústní dozkoušení bylo v pohodě...ale po pondělku už asi bude skoro všechno, co?:)